HOPE, he's coming for me

Det tar mig bara några dagar att glömma bort Gud.
Sedan börjar något kännas fel.. jag kommer aldrig på vad det är.
Men efter ett tag, när jag lyssnar på en lovsång och ber så inser jag vad det är jag saknar.

Jag skriver inte allt detta i denna blogg för att få i er något som inte är sant,
detta är helt enkelt min egna lilla dagbok,
om mig, en tjej som är ensam kristen, utan vänner eller familj som delar samma tro.
Min tro är helt och hållet egenfunnen och jag önskar bara alla samma källa av lugn, hopp och kärlek,
att återgå till varje dag <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

är du en sån där livets ordare?

2010-01-14 @ 20:36:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linnea

nej :) jag är bara en tjej som börjat tro helt enkelt, går nästan aldrig i kyrkan eller är med i någon förrening av något slag..

2010-01-15 @ 18:05:36
URL: http://hopefaithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0